Reklama
banner sieci lajt mobile

Zastanawiasz się nad zmianą obecnej taryfy w sieci T-Mobile? A może ciekawi Cię, z jakiej aktualnie korzystasz? Sprawdzenie taryfy i jej zmiana w T-Mobile są dość proste. Zanim jednak to zrobisz, warto abyś zapoznał się z całą ofertą operatora (zarówno na kartę, jak i abonament), a w szczególności cennikiem pakietów. W ten sposób zobaczysz, ile tak naprawdę możesz zyskać na zmianie, a ile stracić.

Pamiętaj, że w T-Mobile możesz samodzielnie dokonać zmiany poprzez stronę WWW lub aplikację mobilną.

Zanim zmienisz taryfę, sprawdź ceny

Przed dokonaniem nowego wyboru trzeba dobrze zorientować się w ofercie. Jeśli kończy Ci się kontrakt w abonamencie, to masz świetną możliwość, by wybrać innego operatora albo atrakcyjniejsze warunki.

Oferta z umową najczęściej oferuje darmowe usługi do wszystkich sieci wraz z dużą ilością ciekawych bonusów – np. “Rozrywkę bez ograniczeń”. W ofertach na kartę najczęściej znajdziesz lepszą cenę i większe pakiety Internetu.

Reklama

Jak sprawdzić aktualną taryfę w T-Mobile na kartę i abonament?

Krótkim kodem

Będąc użytkownikiem sieci T-Mobile, możesz w prosty sposób sprawdzić aktualną nazwę taryfy. Metoda ta działa zarówno w przypadku usług pre-paid (np. HOT i HAPPY), jak i umowach abonamentowych. Wystarczy, że na ekranie swojego telefonu wpiszesz specjalny, ekspresowy kod USSD.

  1. Otwórz aplikację “Telefon” i wstukaj: *100#, a potem potwierdź operację zieloną słuchawką;
  2. Na ekranie pojawi się informacja, której szukasz.

Przez Internet

  1. Zaloguj się na konto przez stronę – https://www.t-mobile.pl/sklep/logowanie;
  2. Kliknij ikonę profilu znajdującą się w prawym górnym rogu strony;
  3. Wybierz zakładkę “Moja Taryfa”.

Przez aplikację mobilną

  1. Ściągnij apkę Mój T-Mobile ze sklepu Google Play lub App Store;
  2. Zaloguj się na konto;
  3. Na stronie głównej przy numerze telefonu zobaczysz usługę, z której aktualnie korzystasz.

Zmiana taryfy na kartę na “FRII” lub “GO!”

Jeśli korzystasz z oferty na kartę już długo, z pewnością korzystniej jest przejść na nowszą propozycję. Świeże i nowe warunki to m.in. na nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci (w tym oczywiście T‑Mobile i Heyah). Taryfę możesz zmienić aż na pięć sposobów.

Kod USSD dla taryfy “FRII”:

  1. Wystarczy, że na ekranie swojego telefonu wpiszesz kod: *100*811# i zatwierdzisz go zieloną słuchawką.
  2. Otrzymasz informację zwrotną, że taryfa zostanie zmieniona w ciągu najbliższych 24 godzin.

Kod USSD dla taryfy “GO!”:

  1. Na ekranie smartfona wpisz: *530*1# i zatwierdź zieloną słuchawką.
  2. Dostaniesz wiadomość SMS z informacją, że w ciągu 24 godzin (zazwyczaj trwa to 2-3 godziny) Twoja taryfa zostanie zmieniona.

Przez Internet:

  1. Zaloguj się na konto przez stronę – https://www.t-mobile.pl/sklep/logowanie;
  2. Kliknij ikonę profilu znajdującą się w prawym górnym rogu strony;
  3. Kliknij swój numer;
  4. Wybierz “Zmieniam ofertę”;
  5. Wybierz taryfę “FRII” lub “GO!”;
  6. Jeśli wszystko się zgadza, dodaj produkt do koszyka, wybierz metodę płatności i opłać go, jeśli to konieczne;
  7. Dostaniesz potwierdzenie przyjęcia zlecenia zmiany taryfy SMS-em i w wiadomości e-mail;
  8. Taryfa zostanie zmieniona automatycznie w ciągu najbliższych 24 godzin.

Przez aplikację mobilną

  1. Ściągnij aplikację Mój T-Mobile ze sklepu Google Play lub App Store;
  2. Zaloguj się na konto;
  3. W dolnym prawym rogu kliknij “Więcej”;
  4. Zmień taryfę na “FRII” lub “GO!”;
  5. Pojawi się ekran z potwierdzeniem przekazania zlecenia do realizacji;
  6. Taryfa zostanie zmieniona automatycznie w ciągu najbliższych 24 godzin.

Tradycyjną metodą

  1. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta – np. na stronie T-Mobile.pl podaj numer kontaktowy do siebie. Poczekaj na telefon od operatora.
  2. Udaj się do punktu sprzedaży (salonu) T-Mobile i poproś o zmianę taryfy.

Zmiana taryfy abonamentowej

W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany taryfy na większą (droższą) po podpisaniu odpowiedniego aneksu. Z chwilą, gdy kończy Ci się umowa z operatorem, masz dokładnie 30 dni na zmianę taryfy, gdyż w przeciwnym razie zgadzasz się na automatyczne jej przedłużenie. Pamiętaj, że jako użytkownik masz prawo rozwiązać nową umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie 14 dni od jej zawarcia.

Przejście na tańszy wariant abonamentu na ogół nie będzie możliwe – musisz poczekać, aż minie czas pozostały do wygaśnięcia kontraktu. 

Reklama

Jak zmienić taryfę w abonamencie?

Sposoby zmiany dotychczasowych warunków są dokładnie takie same, jak te opisane wcześniej dla ofert na kartę. Najwygodniej oczywiście samodzielnie dokonać tego przez Internet, choć część osób będzie wolało to zrobić w salonie operatora.

O autorze

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top