Reklama
banner sieci lajt mobile

Dzisiaj każdy z nas posiada kilka sprzętów elektronicznych z którymi nie rozstajemy się nawet na krok. W każdej chwili może stać się tak, że je przez przypadek uszkodzimy. Zamiast kupować kolejne lub wydawać pieniądze na kosztowne naprawy, możesz skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia w sieci Plus.

Operator uruchomił w tym celu dwie specjalne opcje – Serwis Urządzenia oraz Serwis Wyświetlacza. Pierwsza umożliwia objęcie ochroną serwisową telefony, tablety, smartwatche, telewizory i laptopy. Jeśli chcesz zakupić sprzęt i boisz się, że możesz go uszkodzić – włącz tę usługę i nie martw się o dodatkowe koszty naprawy urządzenia. Możesz też zdecydować się na ubezpieczenie tylko wyświetlacza.

Wszystkie prace wykonywane są w autoryzowanym serwisie, co zapewnia zachowanie gwarancji producenta. W przypadku braku możliwości naprawy smartfona, w niektórych wariantach dostaniesz zupełnie nowe urządzenie. Ubezpieczeniem zajmuje się firma Digital Care.

Jakie są warianty ubezpieczeń i ile to kosztuje?

Serwis Urządzenia 24

Ta opcja obejmuje:

Reklama

  1. Naprawę lub wymianę wyświetlacza, obudowy, aparatów i przycisków
  2. Usunięcie skutków zalania

Obejmuje roczny limit kwotowy w wysokości do 1000 zł. Jeśli naprawa przekroczy tę wartość, musisz wtedy dopłacić różnicę. W ramach ubezpieczenia możesz zlecić jedną naprawę w roku. Koszt to 10zł/ 30 dni, a pierwszy miesiąc zawsze jest gratis.

serwis urządzenia w sieci Plus

Serwis Urządzenia Premium / Pakiet All In w Plusie – 3 rzeczy za 20 zł

Naprawa obejmuje:

  1. Usunięcie skutków zalania wodą
  2. Naprawa wszelkich uszkodzeń mechanicznych

Oprócz naprawy, otrzymujesz:

  1. Możliwość wynajmu urządzenia zastępczego: Otrzymasz zastępczy smartfon z którego możesz korzystać, gdy Twój będzie w serwisie. Koszt to 50 lub 80 złotych brutto, w zależności od wariantu.
  2. Dostęp do serwisu TIDAL HiFi: to portal do słuchania muzyki i podcastów oraz oglądania teledysków i wywiadów.
  3. Ochrona Internetu i Tożsamości – Operator sieci Plus umożliwia objęcie ochroną urządzenia przed wirusami i atakami hakerskimi. Twoje hasła będą bezpiecznie przechowywane oraz będzie generowana ich siła ustawienia.

W tym wariancie naprawa obejmuje pełną wartość zakupu telefonu. Tutaj również możesz naprawić sprzęt raz do roku, w przeciągu dwóch lat. Koszt to 20 zł/30 dni. Zakup wszystkich trzech elementów składających się na tę ofertę osobno kosztuje ponad 40 zł miesięcznie.

Reklama

Serwis Urządzenia SIM 24

Możesz uruchomić Serwis Urządzenia nawet wtedy, gdy podpisujesz umowę bez zakupu nowego sprzętu. To znaczy, że usługą objęty jest smartfon, z którego aktualnie korzystasz. Po siedmiu dniach otrzymasz SMSa potwierdzającego aktywację wraz z numerem IMEI urządzenia. W razie jakichkolwiek problemów, zadzwoń na infolinię pod numer 601102601.

Jeżeli zdecydujesz się zmienić telefon, pamiętaj, aby zaktualizować jego numer IMEI dzwoniąc na infolinię techniczną (22) 716-19-99. Takiej zmiany możesz dokonać tylko raz w okresie 24 miesięcy. Koszt to 10 lub 25 złotych na 30 dni, w zależności od wariantu.

Jak aktywować usługę w Plusie?

W punkcie sprzedaży:

Kupując urządzenie w punkcie sprzedaży, poinformuj konsultanta, że chcesz dodatkowo ubezpieczyć zakupiony sprzęt. Wtedy jednym kliknięciem usługa zostanie dla Ciebie uruchomiona na 24 miesiące. Pierwszy miesiąc jest gratis.

Przez infolinię:

Podpisując umowę przez infolinię, również poinformuj konsultanta, że chcesz skorzystać z Serwisu Urządzenia. Wtedy masz dwie opcje do wyboru:

Reklama

  1. Włączenie Serwisu Urządzenia bezpłatnie na 30 dniowy okres próbny. Jeśli zdecydujesz się kontynuować, przed końcem promocji, wyślij darmowego sms-a na numer 80033 o treści TAK. Jeżeli tego nie zrobisz usługa zostanie automatycznie dezaktywowana.
  2. Możesz również zdecydować się od razu na okres 24 miesięcy z abonamentem.

Jak przebiega proces naprawy?

Zgłosić szkodę możesz o każdej porze, w kilku bardzo prostych krokach:

  1. W ciągu dwóch dni od powstania szkody, zgłoś ją przez stronę naprawaplus.pl
  2. Do dwóch dni roboczych kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt. W przypadku telewizora skontaktuje się z Tobą technik.
  3. Urządzenie zostanie naprawione lub wymienione: w przypadku smartfona w ciągu 7 dni roboczych, laptopa – 14 dni, natomiast telewizora – 21 dni.
  4. W ciągu kolejnych dwóch dni roboczych kurier dostarczy sprzęt.

Po zgłoszeniu szkody musisz zabezpieczyć sprzęt tak, by nie zepsuł się on w trakcie transportu. Najlepiej zapakuj go w oryginalne opakowanie, a następnie w dodatkowy karton. Uzupełnij go wypełniaczem. .

Jak zrezygnować z Serwisu Urządzenia?

Decydując się na skorzystanie z oferty, zamawiasz ją na 24 miesiące. Możesz zrezygnować z Serwisu Urządzenia, dzwoniąc na infolinię operatora Plus. Wtedy dodatkowe opłaty w ramach wybranego pakietu zostaną anulowane przy najbliższej fakturze.

Pamiętaj jednak, że zgodnie z regulaminem operator może naliczyć opłatę za czas, którego nie wykorzystasz. W praktyce firma nie robi tego i pozwala na zakończenie usługi bez opłat. Może się jednak zdarzyć, że powoła się na zapisy regulaminu, a wtedy dodatkowa kwota może zostać naliczona.

Reklama

Co to jest Serwis Wyświetlacza w aplikacji i jak z niego korzystać?

Jeśli jesteś klientem sieci Plus i korzystasz z oferty abonamentowej, MIX lub na kartę możesz pobrać bezpłatną aplikację Serwis Wyświetlacza ze sklepu Google Play lub AppStore. Możesz włączyć ubezpieczenie ekranu nawet jeśli posiadasz telefon z innego źródła. Od teraz możesz objąć ochroną ekran nawet używanego telefonu.

Pobierz aplikację i postępuj według zamieszczonych w niej instrukcji. Musisz wyczyścić ekran i zrobić selfie w lustrze swojemu smartfonowi. Jeśli przejdziesz test pozytywnie, telefon zostanie objęty ubezpieczeniem. Pamiętaj jednak, że w chwili gdy wykonujesz test jakości ekranu musi on być w pełni sprawny. Nie może być zniszczony.

serwis wyświetlacza Plus
Jeśli rozbijesz ekran telefonu i nie masz ubezpieczenia, może być Ci głupio. Jeszcze głupsze jest badanie telefonu stetoskopem. Nie rób tego.

W przypadku osób, które posiadają ofertę na MIX lub na kartę, miesięczna opłata to 7 zł, które będzie pobierana z konta. Trzeba więc pamiętać, żeby doładowywać konto kwotą większą niż zwykle. Natomiast osoby, które podpisały umowę na abonament, zapłacą 10 zł miesięcznie. Opłata będzie doliczona do rachunku.

Limit kosztu napraw w wypadku opcji na kartę to 700 złotych rocznie, natomiast w abonamentach nie ma limitu kwotowego. Można serwisować urządzenie jeden raz na 12 miesięcy. Masz też opcję wynajmu zastępczego telefonu na okres naprawy za 50 złotych.

Reklama

W każdej chwili, z poziomu aplikacji, możesz zrezygnować z Serwisu Wyświetlacza. Jeśli zmienisz zdanie, to będziesz mógł włączyć go ponownie dopiero za rok.

O autorze

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top