Reklama
Reklama lajtmobile

Plus – jak sprawdzić i zmienić taryfę. Plus na kartę i abonament

Sieć Plus posiada dwie taryfy prepaid: Plus Elastyczna na Kartę i Prosto na Kartę oraz wiele ofert abonamentowych. Z tego tekstu dowiesz się, jak możesz sprawdzić, której aktualnie używasz. Jeśli Twoja obecna Cię oferta nie zadowala, możesz ją zmienić. W tym artykule zapoznasz się ze wszystkimi sposobami, jak to zrobić.

Przydatne informacje przed zmianą taryfy

Zanim zmienisz ofertę, warto zadać sobie pytanie, co stanie się z pieniędzmi, które masz na koncie. Otóż zgromadzone środki nie przepadają, ale wszystkie pakiety bonusowe oraz dodatkowe usługi mogą wygasnąć. Chyba, że są dostępne też w docelowej ofercie – czyli tej, którą wybierasz teraz. Dodatkowo, jeśli włączyłeś sobie usługę “Rok ważności konta”, może się okazać, że operator skróci czas jego obowiązywania.

Pamiętaj też, że gdy zdecydujesz się korzystać z innego planu, nie będzie można wrócić do poprzedniego.

Jak sprawdzić taryfę oraz jak ją zmienić w Plusie na kartę?

Istnieje kilka sposobów, dzięki którym znajdziesz szukaną informację.

Reklama

Krótkim kodem USSD

Dowiedz się, jakiej taryfy obecnie używasz. Wpisz krótki kod USSD: *147# i wykonaj połączenie. Otrzymasz wiadomość SMS. Usługa jest bezpłatna.

Aby przejść do Prosto na Kartę, wybierz *147*26# i naciśnij zieloną słuchawkę. Opłata to 5zł.

Aby przejść do Plus Elastyczna na Kartę, wybierz *147*27#. Zmiana ta kosztuje 5 zł.

SMS z informacja o taryfie

Przez aplikację operatora lub stronę internetową

Pobierz program iPlus ze sklepu Google Play lub App Store. Zarejestruj się i zaloguj, a następnie wybierz ikonę menu w lewym górnym rogu. Przejdź do opcji Twój profil -> plan taryfowy. Klikając przycisk “Zmień taryfę” możesz od razu skorzystać z innej propozycji.

Reklama

Jeśli wolisz użyć komputera, wejdź na stronę Internetową Plusa. Zaloguj się do serwisu Plus Online (iPlus) i odwiedź zakładkę “Konto i formalności”.

informacja o taryfie na kartę w sieci Plus

Przez infolinię

Wykonaj telefon na numer 601102601. Koszt jest zgodny z cennikiem planu, który obecnie używasz.

Pamiętaj, że zmiana taryfy niekoniecznie będzie natychmiastowa. Modyfikacja może potrwać do 24 godzin. Gdy już wszystko będzie gotowe, otrzymasz SMSa potwierdzającego.

Zwróć też uwagę, że aby dokonać powyższych operacji, twój numer komórkowy musi być ważny. To znaczy, że musisz mieć możliwość wykonywania połączeń oraz smsów. Jeśli nie posiadasz żadnych środków na koncie trzeba doładować numer za minimum 5 zł, by dokonać zmian.

Reklama

Sprawdź i zmień swoją taryfę w abonamencie

W zależności od tego czy posiadasz ofertę prepaid czy na abonament, sposób jej zweryfikowania będzie się od siebie różnił. Jeśli wyżej podane kody nie zadziałały, sprawdź czy aby na pewno nie posiadasz oferty abonamentowej. Jak to zrobić?

Skorzystaj z dwóch szybkich sposobów na sprawdzenie taryfy:

  • W aplikacji iPlus:

Menu – Twój profil – plan taryfowy

zmiana taryfy na abonament w Plusie
  • Strona Internetowa Plusa

Zaloguj się na swoje konto i wejdź w zakładkę konto i formalności. Kliknij w opcję “zmiana planu taryfowego”.

Reklama

  • Zadzwoń na infolinię
  • Udaj się do Punktu sprzedaży Plusa i Polsat Box

Przejście z karty na abonament

Nie zawsze taka zmiana jest opłacalna, ale jeśli chcesz to zrobić, to istnieje kilka sposobów. Może się okazać, że sieć zaproponuje Ci 3 miesiące za darmo, gdy się zdecydujesz.

  • Zrób to przez stronę internetową. Zaznacz odpowiednią opcję podczas wyboru oferty
  • Od razu zadzwoń na infolinię pod numer 601102601
  • Podejdź do salonu sprzedaży Plusa i Polsat Box
przejście z karty na abonament w Plusie
Źródło: strona operatora

Jeśli jednak posiadasz już numer na abonament i chcesz ulepszyć taryfę, musisz uwzględnić kilka czynników:

Możesz zmniejszyć kwotę rachunków, jeśli Twoja umowa kończy się za maksymalnie 6 miesięcy lub przeszła na czas nieokreślony. Natomiast zwiększyć pakiet możesz w każdej chwili. Wystarczy tylko udać się do salonu Plusa i Polsat Box lub zadzwonić na infolinię: 601102601

Nie da się tego zrobić w aplikacji czy przez Internet. Istnieje jedynie opcja telefonicznej lub bezpośredniej rozmowy z konsultantem. Tutaj nie zadziałają również żadne kody USSD. Pamiętaj jednak, że nie ma możliwości powrotu do starej usługi. Po zmianie stracisz także warunki promocyjne, które obowiązywały w przypadku poprzedniej taryfy.

Reklama

Zobacz też:

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry