Operator sieci Virgin Mobile przewidział kilka metod na sprawdzenie stanu konta. Jak znaleźć najlepszą opcję w każdej z dostępnych taryf? Przede wszystkim warto skorzystać z ekspresowego kodu USSD. Pozwoli on natychmiastowo zobaczyć, ile jeszcze mamy środków na telefonie.
To niejedyna metoda na weryfikację salda. Możesz także zerknąć do aplikacji Klub Virgin Mobile. W tym artykule wyjaśnię Ci, w jaki sposób dokonać sprawdzenia ilości zgromadzonych funduszy w Virgin Mobile.
Sprawdź stan konta krótkim kodem USSD
Jeśli nie chcesz tracić czasu, wpisz *101# i zatwierdź numer przyciskiem z symbolem zielonej słuchawki. Otrzymasz informację o dostępnym saldzie w złotówkach i ważności środków. Ta metoda zadziała, o ile posiadasz ofertę na kartę.
Drugi kod (*222#) pozwala na sprawdzenie stanu pakietu 3w1, co może być przydatne dla niektórych abonentów.
Trzeci kod jest pomocny w przypadku chęci odczytania stanu pakietu internetowego. Wpisz *108# a otrzymasz pełne informacje w tym zakresie.
Wszystkie kody są darmowe. Aktywacja usługi weryfikowania salda może być włączana wielokrotnie, bez żadnych ograniczeń.
Klub Virgin Mobile – saldo w aplikacji mobilnej
Bez znaczenia, czy posiadasz Virgin Mobile na kartę, czy korzystasz z abonamentu. W oficjalnej aplikacji operatora zobaczysz swoje saldo dla każdej taryfy. Sprawdzisz także szczegóły swojego konta, w tym aktualnie włączone pakiety. Klub Virgin Mobile pozwala m.in. na:
- wyświetlenie stanu i ważności konta,
- aktywowanie pakietów,
- doładowanie salda,
- otrzymanie dostępu do wielu innych funkcji.
Program pobierzesz używając tych linków:
Jak sprawdzić stan pakietów w abonamencie Virgin Mobile?
Posiadasz abonament? Ilość minut, SMS-ów i gigabajtów danych mobilnych wywołasz poprzez wysłanie wiadomości do operatora. Jak to zrobić? Wpisz w treści SMS-a słowo ILE, a następnie prześlij wiadomość na jeden z poniższych numerów:
- pod nr 200, jeśli interesuje Cię stan dostępnych minut;
- pod nr 100, w celu sprawdzenia GB Internetu;
- pod nr 300, by zobaczyć liczbę pozostałych SMS/MMS.
Po chwili otrzymasz komunikat na swój telefon komórkowy.
Ostatecznie możesz też zadzwonić do obsługi klienta pod numer *222.
Jak sprawdzić ile minut pozostało do wykorzystania w Virgin Mobile na kartę (*222# (pokazuje) wyświetla pakiety do wyboru, *101# środki na koncie, *108# ilość transferu internetowego, w jaki sposób sprawdzić minuty do wykorzystania?)
Virgin Mobile ostatnio bardziej zintegrował się z Play. Spróbuj podpiąć numer do aplikacji Play24.