Reklama
Reklama lajtmobile

Jak sprawdzić stan konta w Virgin Mobile? Krótkie kody USSD

Operator sieci Virgin Mobile przewidział kilka metod na sprawdzenie stanu konta. Jak znaleźć najlepszą opcję w każdej z dostępnych taryf? Przede wszystkim warto skorzystać z ekspresowego kodu USSD. Pozwoli on natychmiastowo zobaczyć, ile jeszcze mamy środków na telefonie.

To niejedyna metoda na weryfikację salda. Możesz także zerknąć do aplikacji Klub Virgin Mobile. W tym artykule wyjaśnię Ci, w jaki sposób dokonać sprawdzenia ilości zgromadzonych funduszy w Virgin Mobile.

Sprawdź stan konta krótkim kodem USSD

Jeśli nie chcesz tracić czasu, wpisz *101# i zatwierdź numer przyciskiem z symbolem zielonej słuchawki. Otrzymasz informację o dostępnym saldzie w złotówkach i ważności środków. Ta metoda zadziała, o ile posiadasz ofertę na kartę.

Drugi kod (*222#) pozwala na sprawdzenie stanu pakietu 3w1, co może być przydatne dla niektórych abonentów.

Reklama

Trzeci kod jest pomocny w przypadku chęci odczytania stanu pakietu internetowego. Wpisz *108# a otrzymasz pełne informacje w tym zakresie.

Wszystkie kody są darmowe. Aktywacja usługi weryfikowania salda może być włączana wielokrotnie, bez żadnych ograniczeń.

Klub Virgin Mobile – saldo w aplikacji mobilnej

Bez znaczenia, czy posiadasz Virgin Mobile na kartę, czy korzystasz z abonamentu. W oficjalnej aplikacji operatora zobaczysz swoje saldo dla każdej taryfy. Sprawdzisz także szczegóły swojego konta, w tym aktualnie włączone pakiety. Klub Virgin Mobile pozwala m.in. na:

  • wyświetlenie stanu i ważności konta,
  • aktywowanie pakietów,
  • doładowanie salda,
  • otrzymanie dostępu do wielu innych funkcji.

Program pobierzesz używając tych linków:

Reklama

Jak sprawdzić stan pakietów w abonamencie Virgin Mobile?

Posiadasz abonament? Ilość minut, SMS-ów i gigabajtów danych mobilnych wywołasz poprzez wysłanie wiadomości do operatora. Jak to zrobić? Wpisz w treści SMS-a słowo ILE, a następnie prześlij wiadomość na jeden z poniższych numerów:

  • pod nr 200, jeśli interesuje Cię stan dostępnych minut;
  • pod nr 100, w celu sprawdzenia GB Internetu;
  • pod nr 300, by zobaczyć liczbę pozostałych SMS/MMS.

Po chwili otrzymasz komunikat na swój telefon komórkowy.

Ostatecznie możesz też zadzwonić do obsługi klienta pod numer *222.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry