Virgin Mobile Polska to wirtualna sieć komórkowa (MVNO), która należy obecnie do sieci Play i jest częścią spółki P4. Korzysta z tej samej infrastruktury, co fioletowy operator. Właścicielem marki jest brytyjski Virgin Group.
W poniższym artykule przedstawię Ci, krótką historię tej sieci. Wyjaśnię też, jakie usługi są obecnie dostępne w telefonii komórkowej Virgin Mobile.
Virgin Mobile Polska – opis firmy. Przejęcie przez Play
Virgin Mobile to największy telekomunikacyjny operator wirtualny na świecie. Rok 2012 to data utworzenia polskiej marki tego globalnego koncernu. Początkowo klienci mogli korzystać jedynie z oferty na kartę. W 2017 roku w Virgin Mobile pojawiła się opcja abonamentowa.
Wtedy sieć była liderem, jeśli chodzi o liczbę użytkowników wśród alternatywnych operatorów. W 2020 r. Play nabył większość udziałów w Virgin Mobile Polska, stając się jej rzeczywistym posiadaczem. Transakcja opiewała na kwotę ok. 13,4 mln euro, czyli 60,7 mln złotych. Na początku czerwca 2022 roku Virgin Mobile połączyła się ze swoim właścicielem P4 Sp z.o.o, (znanym też jako Play Communications). Po przejęciu tworzy z nim jedną spółkę.
Niedawno sieć Virgin Mobile promowana była przez Roberta Makłowicza. Nie przyniosło to jednak znacznego wzrostu liczby klientów.
Virgin Mobile – usługi
Ten wirtualny operator udostępnia trzy typy usług:
- na kartę (prepaid),
- abonament na 2 lata lub bez okresu zobowiązania
- Internet mobilny z umową na czas nieokreślony
Virgin Mobile oferuje abonamenty indywidualne oraz grupowe (dla duetów i rodzin). Drugi oraz kolejne numery możesz zakupić ze specjalną zniżką – aż 50% taniej.
Istnieje też opcja elastyczna dla osób, które rzadko używają Internetu i nie są zainteresowane związywaniem się z firmą długą umową.