Reklama
banner sieci lajt mobile

Sieć komórkowa Red Bull Mobile to globalna firma działająca w Polsce we współpracy z operatorem Play. W Polsce korzysta więc z nadajników fioletowego konkurenta. Marka należy do potentata spożywczego, znanego producenta napojów energetycznych, czyli międzynarodowej spółki Red Bull GmbH.

Twarzą telefonii w Polsce został Sebastian Vettel, znany kierowca rajdowy Formuły 1. W tym artykule wskazuję Ci, kiedy Red Bull Mobile historycznie zaprezentowało się na rodzimym rynku. Przedstawiam najbardziej istotne cechy marki, a także podkreślam, jakie rodzaje taryf są w dostępne w jej ofercie.

Historia sieci Red Bull Mobile

Red Bull Mobile to marka telefonii komórkowej obecna w kilku krajach świata. Dziś z jej usług można skorzystać w Polsce, Austrii oraz Omanie. Niegdyś funkcjonowała również w Australii, Szwajcarii, Belgii czy RPA.

Na naszym rynku pojawiła się w 2011 roku i stanowi tzw. “submarkę” Playa. Kilka lat temu zasłynęła ofertą Internetu mobilnego na kartę, który był nielimitowany po doładowaniu za 50 złotych.

Reklama

W marcu 2022 roku pojawiły się informacje, jakoby RBM planowała zacząć działać niezależnie od Play. O takim przedsięwzięciu poinformował portal informacyjny Presserwis. Póki co jednak Red Bull Mobile funkcjonuje w niezmiennej formie. Nie ma też żadnych dostępnych danych, które świadczyłyby o jakichś rychłych zmianach.

Marka jest bardzo aktywna w social mediach. Angażuje się również w akcje społeczne. Organizuje imprezy sportowe związane z motoryzacją i muzyką. Jej oferta skierowana jest do osób młodych, aktywnych, chcących pozostać w bliskim kontakcie ze znajomymi. Wirtualna sieć chce kojarzyć się przede wszystkim z młodością, szaleństwem i brakiem jakichkolwiek zobowiązań. I tak i też jest jej przekaz marketingowy.

Usługi operatora Red Bull Mobile

Red Bull posiada ofertę abonamentu ze smartfonem lub bez urządzenia. Co więcej, możesz w niej zakupić samo urządzenie, bez żadnego narzuconego planu. W obecnym czasie są to cztery główne taryfy na abonament, w których znajdziesz nielimitowane rozmowy, wiadomości SMS i MMS. Proponowane sprzęty nie różnią się od tych widocznych w asortymencie Playa. Ceny zaczynają się od 30 złotych miesięcznie.

Oferta obejmuje również rozbudowaną taryfę prepaid w kilku wariantach. Skorzystasz z niej na różnych zasadach, m.in. na 5, 10 lub 30 dni. Telefonia komórkowa RBM nie współprace jeszcze z technologią 5G. I to mimo, iż w firmie-matce Play można już uzyskać do niej dostęp.

Reklama

Pakiety przeznaczone są tylko dla klientów indywidualnych. Red Bull Mobile nie ma jak na razie oddzielnych planów skierowanych do odbiorców biznesowych.

Dodać trzeba, że jest to operator wirtualny, który działa głównie przez Internet. Stacjonarnie jednak wszystkie formalności związane z usługami telefonii komórkowej załatwisz w salonach Play.

To zespolenie z fioletową siecią widać też w innym miejscu – Red Bull Mobile nie posiada oddzielnej aplikacji na smartfony. Możesz jednak swobodnie zarządzać swoim kontem poprzez apkę Play24. Z kolei w aplikacji Red Bull TV obejrzysz transmisje z wydarzeń sportowych i muzycznych. Pamiętaj jednak, że jest ona niepowiązana z usługami telefonicznymi.

Dodatkowo, obsługa obu firm jest jednakowa – na pytania odpowiadają w obu przypadkach ci sami konsultanci.

Reklama

O autorze

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top